پروفیل آلومینیومی پرده زبرا

پروفیل آلومینیومی پرده زبرا

پروفیل آلومینیومی پرده زبرا

پرده زبرا امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که دارای جلوه ای زیبا می باشد و برای مکان هایی چون اداره، شرکت و حتی خانه نیز مناسب می باشد. پروفیل پرده یکی از مهم ترین اجزای آن برای نصب می باشد. جنس این پروفیل از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که باید ماندگاری بالایی داشته باشد و بسیار سبک باشد تا مانع از افتادن پرده شود. همچنین زیبایی های ظاهری داشته باشد.

لذا فلز آلومینیوم از دسته فلز های بسیار سبک بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود، به همین دلیل از استحکام و عمر بالایی برخودار است. لذا این پروفیل را از جنس آلومینیوم می سازند. پروفیل آلومینیومی پرده زبرا توسط مجموعه ما تولید شده و به فروش می رسد.

شما می توانید پروفیل آلومینیومی پرده زبرا در قطر ها و سطح مقطع های مختلف سفارش دهید. بدلیل مقاومت بالای پروفیل آلومینیومی پرده زبرا در برابر رطوبت، حرارت و زنگ زدگی همواره مورد استقبال قرار گرفته است.

کارشناسان و مهندسان ما در تلاشند پروفیل آلومینیومی پرده زبرا را در تنوع های بسیار و کیفیت بالا تولید کنند. ما در این مجموعه دو نوع پروفیل آلومینیومی پرده زبرا را تولید می کنیم. این دو نوع شامل پروفیل آلومینیومی پرده زبرا آنادایز و الکترواستاتیک است. پروفیل آلومینیومی پرده زبرا توسط شرکت ما با دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا در بهترین کیفیت تولید شده و قابل سفارش می باشد.

تولید پروفیل پرده زبرا

ما مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی پروفیل آلومینیومی پرده زبرا تولید می کنیم تا مشتریان عزیز اعتماد کرده و آن راه تهیه کنند. پروفیل آلومینیومی پرده زبرا در فرم های بیضی، گرد و تسمه ای با کیفیت استاندارد از مجموعه ما قابل سفارش می باشند. خط تولید پروفیل آلومینیومی پرده زبرا در مجموعه ما کاملا استاندارد می باشد. این موضوع باعث شده خریداران زیادی این محصول را از ما سفارش دهند و باعث جلب رضایت مشتری شده است.

بدلیل تنوع پرده های زبرا و تنوع پروفیل آلومینیومی پرده زبرا قیمت این محصول بسیار متنوع بوده و بسته به اندازه، نوع، سطح مقطع و غیره قیمت آن متغیر است. شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از قیمت های پروفیل آلومینیومی پرده زبرا باخبر شوید. قیمت مرکز ما نسبت به دیگر جاها به صرفه بوده و برای شما عزیزان مناسب می باشد. هدف ما جلب اعتماد و رضایت مشتری است. پروفیل آلومینیومی پرده زبرا کاملا تضمین شده نزد شما ارائه می گردد و بعد از سفارش در اسرع وقت به دست شما می رسد.

لطفا برای دانلود کاتالوگ کلیک کنید.