تسمه آلومینیوم روتور

تسمه آلومینیوم روتور

تسمه آلومینیوم روتور

تسمه آلومینیوم روتور

یکی از فراورده های آلومینیوم، تسمه آلومینیوم‌ روتور می باشد که همان طور از نامش مشخص است از جنس آلومینیوم ساخته شده است که تسمه های آن به دو صورت فابریک و یا برش خورده در بازار موجود هستند. از تسمه آلومینیوم‌ روتور در ساخت دستگیره ها و یراق ها نیز استفاده می شود. کاربرد تسمه آلومینیوم‌ روتور زیاد می باشد و شما می توانید با اندکی جست و جو و یا ارتباط گرفتن با یک مشاور به خوبی با آن آشنا شوید. تسمه آلومینیوم‌ روتور در واقع زیر مجموعه تسمه های فلزی هستند که کاربرد ویژه و خاص خود را دارند.

جنس مورد استفاده در تسمه آلومینیوم‌ روتور ۹۰ درصد آلومینیوم می باشد و ما بقی آن به دلیل مقاومت بالا و رسانایی جریان الکتریکی از آلیاژ دیگری استفاده می کنند. این مرکز یکی از تولید کنندگان برتر تسمه آلومینیوم‌ روتور در بازار است که با توجه به سابقه ای که در تولید و خرید و فروش اینگونه محصولات دارد توانسته بازار گرم و پررونقی را در این زمینه برای خود فراهم کرده است.

شما مشتریان گرامی اگر قصد خرید تسمه آلومینیوم‌ روتور را دارید می توانید با مجموعه ما ارتباط بگیرید و تسمه آلومینیوم‌ روتور را در ابعاد دلخواه خود می توانید سفارش دهید. به محض سفارش شما تولید کنندگان ما برای شما تسمه آلومینیوم‌ روتور طراحی می کنند. در صورتی که نیاز به تسمه آلومینیوم‌ روتور دارید می توانید با تیم فروش ما ارتباط بگیرید و ضمن انجام مشاوره رایگان بهترین خرید را انجام دهید.

قیمت تسمه روتور

اگر در مورد قیمت تسمه آلومینیوم‌ روتور دچار تردید هستید و می خواهید یک‌ قیمت مناسب را به دست آورید باید به شما بگوییم که قیمت تسمه آلومینیوم با توجه به عوامل مختلفی مانند آلیاژ بکار رفته متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. ما در این مرکز تسمه آلومینیوم‌ روتور را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می دهیم تا بتوانند با هر بودجه ای که دارند آن را خریداری کنند.

این محصول یکی از بهترین تسمه هایی است که در بازار وجود دارد و با توجه به اینکه جنس آن آلومینیوم است و سبک بوده و به راحتی گرما را از خود عبور می دهد و این باعث می شود دمای وسیله مورد نظر تا حد زیادی کاهش پیدا کند. جهت خرید می توانید با مشاوران فروش این محصول در ارتباط باشید آنها را شما را تا لحظه خرید راهنمایی می کنند تا از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

لطفا برای دانلود کاتالوگ کلیک کنید.