وال واشر آلومینیوم

وال واشر آلومینیوم

وال واشر آلومینیوم

وال واشر آلومینیوم

به منظور طراحی و نورپردازی زیبا در محل های مختلف می توان از وال واشر آلومینیوم استفاده کرد. وال واشر آلومینیوم به دلیل داشتن تعداد زیادی led برای نورپردازی های مکان های مختلف مانند ساختمان ها و یا در گلخانه ها به عنوان جایگزین مناسب برای نور خورشید استفاده می شود. از وال واشر آلومینیوم در اجرای رقص نور ها و یا افکت های نوری استفاده می شود که باعث می شود فضای بسیار زیبایی را ایجاد کنند.

وال واشر آلومینیوم از چهار قسمت تشکیل است. قسمت اول آن همان لامپ های ال ای دی می باشد که متناسب با سلیقه مشتری طراحی و تولید می گردد. قسمت بعدی وال واشر آلومینیوم بدنه نام دارد که نام دیگر آن فریم یا همان قاب است که جنس آنها از آلومینیوم است و وقتی لامپ های ال ای دی روی آن قرار می گیرند به صورت هیت سینک عمل کنند و گرمای حاصل لامپ ها را تا حد زیادی کاهش دهند.

برای اینکه نور به صورت مناسب روی سطح بتابد از لنز در ساخت وال واشر آلومینیوم استفاده می شود که از انواع لنز می توان به محدب یا مشجر و یا تخت اشاره کرد. قسمت آخر در در وال واشر آلومینیوم درایور است که درایور همان میزان توان و انرژی وال واشر آلومینیوم است که معمولا از ۱۵ تا ۲۴ وات است. وال واشر آلومینیوم دارای ویژگی های زیادی است که از میان آنها می توان به قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ اشاره کرد و حتی دارای افکت های متفاوت نیز می باشند.

جالب است بدانید که وال واشر آلومینیوم را می توان از راه دور و به وسیله ریموت نیز کنترل کرد و این خود یکی از مزیت های مهم برای وال واشر آلومینیوم به شمار می رود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی وال واشر آلومینیوم این است که به راحتی در زمان هایی که نیاز است می توان طول آن را افزایش داد بدون اینکه مشکلی پیش بیاید.

در این مجموعه شما می توانید بهترین نوع این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در مدت زمان کوتاهی در اختیار داشته باشید. این مجموعه امکان خرید غیر حضوری را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی در هر جایی که هستند محصول مورد نظر خود را از فروشگاه آنلاین بررسی کنند و خرید خود را به ثبت برسانند و در هر مکانی که تمایل داشتند آن را سر وقت و به موقع تحویل بگیرند.

لطفا برای دانلود کاتالوگ کلیک کنید.