هیت سینک آلومینیوم

هیت سینک آلومینیوم

هیت سینک آلومینیوم

هیت سینک آلومینیوم

هیت سینک آلومینیوم وسیله ای است برای خنک کردن اجزای دستگاه های مخابراتی و الکترونیکی که بر اثر کارکردن در مدت زمان طولانی دمای قطعات آنها بالا می رود. برای اینکه بهتر با مفهوم هیت سینک آلومینیوم آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانیم شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنیم. هیت سینک آلومینیوم در واقع همان گرما گیر محسوب می شود یا به عبارتی گرما را در وسایل الکترونیکی دفع می کند.

هیت به معنی گرما بوده و سینک نیز به معنی فرود آمدن یا پایین آمدن است که منظور از آلومینیومی هم همان جنس هیت سینک آلومینیوم می باشد. شما می توانید هیت سینک را در شکل ها و جنس های مختلف مشاهده کنید که ما در اینجا به معرفی هیت سینک آلومینیوم پرداخته ایم.

در این مرکز بهترین نوع هیت سینک آلومینیوم با بهترین قیمت به خریداران عزیز ارائه می گردد. با توجه به رقابتی که بین تولید کنندگان هیت سینک آلومینیوم وجود دارد سعی می کنند بهترین نوع آن را تولید کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

هیت سینک آلومینیوم دارای اندازه های مختلفی بوده و دارای پره های زیادی می باشد که فاصله اینگونه پره ها از یکدیگر می تواند در عملکرد هیت سینک آلومینیوم تاثیر داشته باشد. همان طور که گفته شد هیت سینک آلومینیوم در جنس های مختلفی وجود دارد اما با توجه به ارزان بودن و در دسترس بودن آلومینیوم ما برای شما هیت سینک آلومینی را در نظر گرفته ایم که برای ساخت هیت سینک آلومینیوم از عدد اتمی 13 استفاده می شود.

دمایی که نیاز است آلومینیوم را ذوب کنند و با آن هیت سینک آلومینیوم را بسازند 650 درجه سانتی گراد است که مدت زمان زیادی نیز طول می کشد تا آلومینیوم ذوب شود.

تولید هیت سینک آلومینیوم

از جمله مزیت های استفاده از فلز آلومینیوم برای تهیه هیت سینک این است که رطوبت را به خود جذب نمی کند، ترک نمی خورد و به هیچ وجه دچار فاسد شدگی نمی گردد. ما در این مجموعه انواع این محصول را با کیفیت بالا به شما ارائه می دهیم تا علاوه بر بهره مندی از مزایای این خرید بتوانید مرغوب ترین جنس را در اختیار داشته باشید.

پس اگر فکر خراب نشدن دستگاه های الکترونیکی و یا مخابراتی خود هستید همین حالا هیت سینک مورد نظر خود را در مجموعه ما به ثبت برسانید تا مشاوران ما با شما ارتباط گرفته و در این زمینه شما را بهترین نحو راهنمایی کنند تا خیالتان از بابت خریدتان راحت باشد.

لطفا برای دانلود کاتالوگ کلیک کنید.