رک و سابرک آلومینیوم

رک و سابرک آلومینیوم

رک و سابرک آلومینیوم

رک و سابرک آلومینیوم

رک و سابرک آلومینیوم محفظه ای است معمولا از جنس آلومینیوم که تجهیزات شبکه ها و کابل ها درون آن قرار می گیرد. این محفظه دارای شیارهای مختلفی بوده کهع بردهای الکترونیکی به راحتی در آن قرار می گیرند. در ساب و رک آلومینیوم بردها به صورت ریلی قرار می گیرند به صورتی که اگر نیاز به تعمیر داشته باشند خیلی راحت می توان بردها را از محفظه خارج کرد و آنها را تعمیر نمود.

با توجه به اینکه جنس رک و سابرک آلومینیوم از آلومینیوم است بنابراین تا حد زیادی مانع از گزم شدن قطعات داخل آن می گردد و گرمای حاصل را به بیرون منتقل می کند. برای سهولت مصرف کنندگان هنگام استفاده از رک و سابرک آلومینیوم ویژگی هایی برای ان در نظر گرفته شده است که ما در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما به آن اشاره می کنیم.

در این مجموعه امکان تولید و تهیه رک و سابرک آلومینیوم با توجه به ابعاد مورد نظر مشتری انجام می گیرد. در ساخت رک و سابرک آلومینیوم از قطعات پلاستیکی مناسب استفاده شده است که کار با رک و سابرک آلومینیوم را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است. رک و سابرک آلومینیوم با توجه به اینکه سرور را در محفظه خود نگهداری می کند باعث محافظت از ان شده و باعث می شود با وارد شدن ضربات ناگهانی به ان دچار خرابی نگردد.

رک و سابرک آلومینیوم در سایزها و اندازه های مختلفی وجود دارند که معمولا سایز آنها را با واحدی به نام یونیت بیان می کنند. رک و سابرک آلومینیوم دارای دو نوع ایستاده و دیواری هستند که نوع ایستاده آنها معمولا محل نگداری دیتا سنترها می باشند. با توجه به کاربرد گسترده رک و سابرک آلومینیوم در برخی از منازل نیز از آنها به عنوان محل سوئیچ ها استفاده می کنند.

قیمت رک و سابرک آلومینیوم

این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در ارائه انواع این محصول توانسته مشتریان راضی زیادی را سال هی سال داشته باشد و بتواند خدماتی که به آنها ارائه می دهید را به خوبی انجام دهد. شما نیز می توانید با متخصصان فروش ما در این زمینه ارتباط بگیرید و ضمن برقراری ارتباط و انجام مشاوره بهترین خرید را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تجربه کنید.

پس اگر شما هم حفاظت از تجهیزاتتان از قبیل مودم و یا بردهای الکتریکی و یا الکترونیکی برایتان مهم است بهتر است از رک و سابرک آلومینیوم استفاده کنید و خیالتان بابت طول عمر بالا و کارایی بی نظیر آنها راحت باشد.

لطفا برای دانلود کاتالوگ کلیک کنید.